SAMK Julkaisukauppa
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Uutuudet

Kuvataide ja viestintä

Hyvinvointi ja terveys

Liiketalous ja matkailu

Opetus ja koulutus

Tekniikka ja merenkulku

Yrittäjyys

Ilmaiset PDF:t

Julkaisut
Vuosi 2017
Vuosi 2016
Vuosi 2015
Vuosi 2014
Vuodet 2000-2013

Publications in English




 

ONNISTUNUT ASIAKASKOHTAAMINEN MATKAILU- JA RAVINTOLA-ALALLA

Onnistunut asiakaskohtaaminen matkailu- ja ravintola-alallaONNISTUNUT ASIAKASKOHTAAMINEN MATKAILU- JA RAVINTOLA-ALALLA
Tekijä: Renfors Sanna-Mari; Vappu Salo (toim.)
Kustantaja: Satakunnan ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   10,00

Katso myös

Köyhä dagerrotyyppi - vaihtoehtoisia valokuvamenetelmiäKÖYHÄ DAGERROTYYPPI - VAIHTOEHTOISIA VALOKUVAMENETELMIÄ
Tekijä: Jalo Porkkala
Kustantaja: Satakunnan ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   20,00
Kuva kantaa - kuvataideterapia kasvatuksen, opetuksen, hoidon ja kuntoutuksen tukenaKUVA KANTAA - KUVATAIDETERAPIA KASVATUKSEN, OPETUKSEN, HOIDON JA KUNTOUTUKSEN TUKENA
Tekijä: Hautala Päivi-Maria; Honkanen Eija (toim.)
Kustantaja: Satakunnan ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   14,00
Merenkulun opetusta Raumalla 1880-2000 - kapteenej, styyrmannej, teratui trossej ja taeva merkeiMERENKULUN OPETUSTA RAUMALLA 1880-2000 - KAPTEENEJ, STYYRMANNEJ, TERATUI TROSSEJ JA TAEVA MERKEI
Tekijä: Mikko Uola
Kustantaja: Satakunnan ammattikorkeakoulu (2000)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   10,00
    
Kirjailija: Renfors Sanna-Mari; Vappu Salo (toim.)
Kustantaja: Satakunnan ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 60
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2013 (lisätietoa)
Tuotesarja: SAMK -Tutkimukset, A
Tuoteryhmä:
Liiketalous ja matkailu
Julkaisut > Vuodet 2000-2013

Tämän tuotteen osoite
EUR
10,00
10kpl tai enemmän
9,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Onnistunut asiakaskohtaaminen matkailu- ja ravintola-alalla
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 7-10 arkipäivässä (04.10-09.10.2017).
ISBN-13: 9789516331075, ISBN-10: 9516331076
Hinta: 10.00 € (Alv 10%, 9.09€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Matkailu- ja ravintola-alalla asiakasta palvellaan yhä enemmän monissa kanavissa, joten kasvokkaisen palvelun lisäksi on ymmärrettävä sähköistä ja puhelimessa tapahtuvaa vuorovaikutusta sekä eri asiakaspalvelukanavien toimintaa kokonaisuutena. Käsitys palvelun laadusta vaihtelee myös toimijoittain: johdon, työntekijän ja asiakkaan näkökulma laatuun voi olla hyvin erilainen. Kirja sisältää tuoretta tutkimustietoa ja runsaasti käytännön esimerkkejä matkailu- ja ravintola-alalta – se lisää asiakasymmärrystä ja antaa suuntaviivoja henkilökunnan toiminnan suunnitteluun ja ohjaukseen yrityksissä.



Asiasanat: asiakaspalvelu matkailuala ravintola-ala kohtaaminen
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
10,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot